Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

Αγάπη μεγάλη λέξη - Agaph megalh leksh

Όταν αναρωτιέσαι αν σε αγαπάει και μαργαρίτες να μαδήσεις δεν μπορείς να μάθεις την αλήθεια.

Αγάπη μεγάλη λέξη που για να την πιάσεις στο στόμα σου πρέπει να είναι έτσι, να αγαπάς και δυστυχώς αγάπη δεν είναι μονο λόγια, γιατί όταν λες σε ένα άνθρωπο ότι τον αγαπάς μπορείς τότε και να κανεις τα πάντα για αυτόν, γιατί αν δεν το κανεις η ψέματα λες η λες ότι αγαπάς για να το λες.

Όλοι οι άνθρωποι ζητάνε την αγάπη στην ζωή τους, άλλοι την βρίσκουν άλλοι την ψάχνουν μέχρι να πεθάνουν, αυτοί που την βρήκαν πρέπει και να μπορέσουν να την κρατήσουν και για να την κρατήσουν δεν πρέπει να λένε λόγια του αέρα, γιατί τα λόγια του αέρα τα παίρνει ο άνεμος και τα πάει βόλτα, ενώ τα έργα τα ζεις και τα βλέπεις μπροστά σου




Άντζελα Δημητρίου - Μαργαρίτες
Στίχοι: Φοίβος
Μουσική: Φοίβος
Πρώτη εκτέλεση: Άντζελα Δημητρίου

Μη μου δίνεις, μη μου δίνεις άλλο απ' το ποτήρι σου να πιω.
Με μεθάς και τα 'χω χάσει με τον ίδιο μου τον εαυτό
όταν τον κοιτάζω, όταν τον κοιτάζω μαργαρίτες να μαδάει
κι όλο εκείνες να ρωτάει:

"Μ' αγαπάει – δεν μ' αγαπάει" κι αν για μένανε πονάει.
"Μ' αγαπάει – δεν μ' αγαπάει" κι αν για μένανε πονάει.
Να 'ξερες μονάχα πόσο μου 'χεις λείψει, μακριά από σένα βρίσκω μόνο θλίψη.

Μη με βάζεις, μη με βάζεις για χατίρι σου να τρελαθώ.
Μ' έχεις κάνει ν' απορήσω με τον ίδιο μου τον εαυτό
όταν τον κοιτάζω, όταν τον κοιτάζω μαργαρίτες να μαδάει
κι όλο εκείνες να ρωτάει: Μ' αγαπάει – δεν μ' αγαπάει"
κι αν για μένα ξενυχτάει. "Μ' αγαπάει – δεν μ' αγαπάει"
κι αν για μένανε πονάει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: